Feedback - Steakhouse No.9 Restaurang Kristianstad
Sammanfattning av recensioner
**Matupplevelser på Smaca: En Blandad Påse**
Restaurangen Smaca erbjuder en blandad kulinarisk upplevelse som väcker känslor av både förtjusning och besvikelse. Många gäster är imponerade av den mysiga atmosfären och den vänliga personalen, samt de kreativa maträtterna, såsom entrecôte och svenska sushi-alternativ. Trots detta finns det också klagomål på vissa rätter, särskilt vegetariska alternativ, som anses smaklösa i förhållande till priset. Den höga kostnaden för vissa måltider har också kritiserats, trots den allmänna kvaliteten. Överlag erbjuder Smaca en intressant matupplevelse, men resultatet kan variera.
Var Anonym en Steakhouse No.9 Restaurang Kristianstad mag:
Underbart ställe med fantastisk mat och välkomnande personal! Vi åt skånsk kyckling ballotine till huvudrätt och rabarbervariation till efterrätt. Världsklass! Det blir inte bättre än så här. Service: Äta på plats Maträtt: Middag Pris per person: kr 300–400 Mat: 5 Service: 5 Atmosfär: 5 Visa all feedback.
Vad s k s ogillar med Steakhouse No.9 Restaurang Kristianstad:
Fjärde gången jag äter här nu och har blivit besviken på maten varje gång. Särskilt det vegetariska! Smakar inte mycket men ser fint ut. Fantasilöst och magert på tallriken. En dåligt stekt och smaklös portabello-svamp för 300 SEK? Nej tack, inte värt det i den prisklassen. Drycker, service och atmosfär är bra. Vegetariska alternativ: Tråkiga, magra och smaklösa i denna prisklass. Pris per person: 400–500 kr. Visa all feedback.
Bilder uppladdade av recensenter
Recensioner från olika användare
Senaste uppdatering : 21.01.2025
Senaste uppdatering : 21.01.2025
