Feedback - Sthlm Tapas Vasastan
Sammanfattning av recensioner
STLHM Tapa är en restaurang som förför med sin vänliga personal och fantastiska atmosfär. Besökare uppskattar den avkopplande miljön och det innovativa konceptet med en varierad meny. Många beskriver maten som utsökt och smaksensationell, och särskilt tapasrätterna får mycket beröm. Även om några rätter kanske inte alltid träffar rätt, lyfts personalens professionalism och engagemang fram – de är alltid redo att ge rekommendationer. Sammanfattningsvis erbjuder STLHM Tapa en minnesvärd matupplevelse i Stockholm som lämnar gästerna med lust att återvända.
Var Anonym en Sthlm Tapas Vasastan mag:
Mycket trevliga människor där. Särskilt Nicki. Maten är mycket bra och det är alltid fullt med folk. Det är sant att folk i Stockholm gillar att gå ut och äta middag men även vanliga dagar som tisdag kan det vara svårt att hitta plats. Visa all feedback.
Recensioner från olika användare
Senaste uppdatering : 27.02.2023
Senaste uppdatering : 27.07.2024
Senaste uppdatering : 14.11.2023