Feedback - Nomad Swedish Food
Sammanfattning av recensioner
Nomad i Stockholm erbjuder en unik upplevelse av svensk matlagning, med en charmig atmosfär och vänlig personal. Menyn är begränsad, vilket ger en känsla av exklusivitet, och rätter som köttbullar och rostad torsk är särskilt uppskattade för både smak och presentation. Trots det finns det viss kritik, särskilt angående portionerna som upplevs som små och priserna som ansetts vara höga. Vissa gäster har också noterat att maten kan serveras ljummen. Sammanfattningsvis rekommenderas Nomad varmt för en smakfull men något varierande upplevelse av svensk gastronomi.
Var Anonym en Nomad Swedish Food mag:
Nomad hade ett begränsat utbud av svenska rätter för utländska gäster, men de få de hade var läckra. Mina gäster var nöjda med sina maträtter på Nomad. Visa all feedback.
Vad Anonym ogillar med Nomad Swedish Food:
Vi ville uppleva en svensk matkultur och den här restaurangen rekommenderades av TripAdvisor. Vi blev ganska besvikna över upplevelsen - maten var ljummen, bordet mycket vingligt, stolarna för höga och obekväma. Baren är väldigt trendig - jag antar att det är en plats för människor att träffas för en drink och chatta, men jag skulle inte rekommendera det som en plats att äta på. Mycket besvikande. Visa all feedback.
Recensioner från olika användare
Senaste uppdatering : 18.07.2022