Feedback - Palermo Pizza Grill Pasta

Mat, Pizza, Kött

Sammanfattning av recensioner

Totalpoäng
3.7 av 5
Mycket bra | 61 recensioner

Vad Vonify Falle ogillar med Palermo Pizza Grill Pasta:

Jag beställde en kebabpizza, men köttet var inte kebab utan snarare en uttorkad råtta eftersom det var extremt segt. Pizzan hade dessutom en konstig form, och osten smakade salt och väldigt konstigt. Om det hade varit möjligt skulle jag ge 0 stjärnor. Jag kommer aldrig att äta här igen. Måltidstyp: Lunch Pris per person: 1–100 kr Visa all feedback.

Recensioner från olika användare

Google

Senaste uppdatering : 17.01.2025

2.6 ★ från 14 recensioner
Meny

Senaste uppdatering : 11.06.2022

3.8 ★ från 12 recensioner
Restaurantguru
3.8 ★ från 35 recensioner

Bra betygsatta restauranger nära Pajala