Feedback - Brasseriet

#31 - Asiatisk - Kristianstad, Lunch, Mat

Sammanfattning av recensioner

Brasseriet erbjuder en trevlig och mysig atmosfär, perfekt för en lunchstund. Med ett välsmakande husmanskost-buffé som hålls fräsch och välfylld fram till stängning, är det en oas för hungriga besökare. Den vänliga personalen bidrar till den positiva upplevelsen, med ett fokus på att ge varje gäst en tillmötesgående service. Dessutom finns det en delikatessavdelning med sötsaker som passar utmärkt för omslag eller särskilda tillfällen, och samarbeten med den lokala högskolan Metropol tillför en unik dimension. Brasseriet är verkligen ett ställe att återkomma till för både mat och umgänge.

Totalpoäng
4.2 av 5
Imponerande | 144 recensioner

Var Ingela Hermansson en Brasseriet mag:

vacker plats mycket god mat, kock med mycket vänlig personal. lunchbuffén hålls fräsch och hålls stängd. samarbete med universitetet metropolis. det finns andra godsaker att köpa! Visa all feedback.

Vad Viggo Olsson ogillar med Brasseriet:

mycket billig. äter mycket. laga hemma. full av hantverkare som är hungriga till lunch. det finns ett litet rum med försäljning av godis för vilket de är grossister. perfekt för julen och ostron eller om de vill ge bort. Visa all feedback.

Recensioner från olika användare

Meny

Senaste uppdatering : 08.03.2023

4.0 ★ från 14 recensioner
Googlevalidate
4.3 ★ från 130 recensioner

FAQ

Alternativt finns det också en ytterligare parkering, Frans G Wibergs väg. Denna är bara 795 m bort från Brasseriet.

Bra betygsatta restauranger nära Kristianstad