Feedback - Restaurang Magnetiten
Sammanfattning av recensioner
Totalpoäng
2.5 av 5 Genomsnittlig | 15 recensioner
Var Anonym en Restaurang Magnetiten mag:
Mycket bra restaurang med 4-5 salladsalternativ och samma för huvudrätten. Bröd och drycker är inkluderade. Priset är för närvarande 103 kr för LKAB-anställda. Visa all feedback.
Vad Anonym ogillar med Restaurang Magnetiten:
Hur kan man sälja så här dålig mat till människor?? Eller så finns det ingen, när potatisen tar slut eller något liknande. Salladsbordet är ett skämt, helt uselt ställe. Visa all feedback.
Recensioner från olika användare
Aggregated
Senaste uppdatering : 15.06.2023
2.8 ★ från 10 recensioner
Google
Senaste uppdatering : 16.06.2023
2.8 ★ från 5 recensioner