Feedback - Duy-tan
Sammanfattning av recensioner
Duy Tan är en fantastisk vietnamesisk restaurang som bjuder på fräsch och välsmakande mat i generösa portioner. Många gäster beskriver rätter som pho och Bun Bo Hue som både ljuvliga och väldefinierade, med ett bra förhållande mellan pris och kvalitet, särskilt under lunch. Personalen är vänlig och servicen snabb. Atmosfären är inbjudande, men restaurangen kan bli trångt under rusningstid. Ett absolut måste för dem som vill utforska vietnamesisk mat i Göteborg.
Totalpoäng
4.7 av 5 Enastående | 2923 recensioner
Var Mickael Berglund en Duy-tan mag:
Mycket trevlig vietnamesisk mat och det var väldigt gott. Portionsstorleken är enorm. Soppan (pho) var mycket bra. Vi provade lunchen, den var så god och den kostade 95 kr med sallad och kaffe. Visa all feedback.
Recensioner från olika användare
Meny
Senaste uppdatering : 06.04.2023
4.8 ★ från 10 recensioner
Facebook
4.7 ★ från 150 recensioner
Google
4.6 ★ från 851 recensioner
Int Restaurants
4.6 ★ från 1912 recensioner
FAQ
En andra parkeringsmöjlighet erbjuder Duy-tan Parkeringsplats på bara 124 m från restaurangen.